listopada 05, 2015

listopada 05, 2015

Stosiczek, stosiczek :)

Zbierałam się i zbierałam do zaprezentowania stosiczka, w końcu się zmobilizowałam i pozbierałam październikowe nabytki w całość. Zorganizowałam sesję zdjęciową, a oto jej efekty :)


Zakup biedronkowy, czał był wtedy niesłychany i tak od lewej zaczynając:

1. "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes - Ciekawa jestem tej autorki, była okazja by sprawdzić, zakupiłam. Czeka w kolejce. 

2. Klub filmowy Meryl Sterep" Mia March - Opis od wydawcy bardzo mnie zainteresowała,  zobaczymy czy całość również będzie ciekawa. 

3. "Sześć córek" M. Gutowska-Adamczyk - Swego czasu wszędzie czytywałam recenzje tego tytułu, musiałam i to nabyć:)


4. "Błędny rycerz" Mull - Pierwsza część łupieżców podbiła moje serce, świetnie rozpoczęta seria, czy kontynuacja dorówna poziomem? Oby tak się stało!:)

5. "Seks Pozycja dla praktykujących" Joanna Mielewczyk - Tutaj chyba nie muszę pisać zbyt wiele;):) Zobaczymy co też autorka ma do przekazania pod tym jakże wymownym tytułem...

6. "Szczęśliwa skóra" Adina Grugore -Zastanawiam się czy moja skóra była kiedykolwiek szczęśliwa, mimo dbania i stosowania przeróżnych kosmetyków i środków. Jakoś nie widzę po niej szczęście xD widać jestem przypadek beznadziejny, może książka co pomoże? 


7. Pan Darcy Nie Żyje" Magdalena Knedler - Każdy tak zachwalał i polecał, że nie było wyjścia, musiałam i ja się postarać o swojego nieżyjącego Darcego ;)

8. "450 Stron" Patrycja Gryciuk - Mam ochotę zawołać - W końcu dotarła!! Tyleż się jej wyczekałam, że straciłam nadzieje, no i proszę, jest! :) 

9. Przypadki pewnej desperatki" Magdalena Wala - Już ze względu na sam tytuł trzeba przeczytać:)


10. "PLAYLIST for the DEAD" Michelle Falkoff - Gdy dostałam soundtrack do tej książki przeraziłam się. Szczerze, jest dla mnie zbyt depresyjny. Lubię melancholijne kawałki. No ale to co przesłuchałam przeraziło mnie... ciekawa jestem co tam w środku. 

11. " Wyśnij mnie" Jamie Ford - Miałam przeczucie, i zdaje się, że było trafione.. :)

12. Diabli nadali" Olga Rudnicka - KOCHAM DIABŁA AAAA AAAA AA !!! !!!! Dlaczego tutaj nie można wlepić serduszka? zaserduszkowałabym bloggera hehehehehe ;) 


13. "Odrodzona" C.C. Hunter - Tak polubiłam Dellę i Mirandę, że musiałam sięgnąć po książkę poświęconą jednej z nich :) 

14. "Aplikacja" Lauren Miller - Internet zostaje zalewany recenzjami tego tytułu. Zobaczymy czy moja będzie tak zachwalająca, jak te spotkane do tej pory..

16. "Czy wspominałam, że Cię kocham?" Estelle Maskame - Wiecie już co myślę, a jeżeli jeszcze nie wiecie to w poprzednim poście jest recenzja:). 


17.  Kalendarz 2016" Beata Pawlikowska - Ten kto ma już wie, ale ci którzy jeszcze nie widzieli. Musicie wiedzieć, że ten kalendarz jest przepiękny i cudowny i ogólnie TRZEBA go mieć! :)

18.  "Bezlitosny" Film - Tak, obejrzałam i nawet opisałam wrażenia o filmie, który zapowiadał się ciekawie. Jakie są moje odczucia? Tekst niebawem na blogu:)


19. "Pamiętnik Mal" Następcy - Ten pamiętnik jest tak genialnie wykonany, że nie mogłam mu się oprzeć:)

20. " Mały książę" Rozszerzona rzeczywistość - Każdy, ale to każdy zna historię małego księcia, ale to wydanie jest niesamowite. Niebawem pokażę Wam ile miałam radości nie tylko z czytania:)

21. Księga zaklęć Mal" Następcy - Księga wygląda jak taka prawdziwa księga zaklęć, które nie jeden raz widywaliśmy w bajkach o czarownicach... ;) 


Tak prezentują się moje nowości na półkach. Na niektóre z nich do tej pory nie mogę się jeszcze napatrzeć. Kilka jest tak ciekawych, że chyba przeczytam kolejny raz. Diabeł - Boże kocham diabła! No nie można go nie kochać, pokochaliście diabła? Co czytaliście? Chwalcie się! :) 

16 komentarzy:

  1. Diabła uwielbiam (-: "Zanim się pojawiłeś" jest dla mnie jedną z najpiękniejszych książek, jakie czytałam (-:

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudnicka - tak, tak - czytaj i pisz :) - uwielbiam panią Olgę i jej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam, ale widziałam po promocjach. Jedyne, co mnie zaciekawiło, to ten klub filmowy... Ale miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy stosik Pięć królestw i Pamiętnik Mal też posiadam i już za mną lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To wydanie "Małego księcia" mam również. Ile książek, tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czwarta Strona, te książki polecam, wszystkie;) I marzy mi się Rudnicka, ale poczekam chyba na bibliotekę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stosiki :) Mam wielką chęć na nową Rudnicką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chcę sobie sprawić "Pozycję dla praktykujących", jestem tej książki bardzo ciekawa. ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Będziesz miała co robić w jesienne wieczorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życze udanej lektury1
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedronika opanowała blogi :) Czytałam 450 stron i Zanim się pojawiłeś, które wyciska łzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne stosy... nie pozostaje nic innego jak tylko odrobinkę zazdrościć, a pozycji, których jeszcze nie czytałaś... życzyć miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma to jak stosiczek :) Piękności nabyłaś, jak zazdroszczę kalendarza! W tamtym roku miałam wiesz jaki i nigdy więcej...Zawiódł mnie.
    Cudownej lektury!
    PS. też kocham diabła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusi mnie kalendarz Pawlikowskiej:)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger