maja 01, 2024

maja 01, 2024

Dwanaście! :)(:

 


Dziś króciutki wpis. Jednak przy tak ważnej dacie nie mogłam nic nie napisać. W końcu 1 maja  to urodziny bloga! ❤️🍸🎂

Blog jest dzięki Wam! Tak więc, dziękuję każdemu kto czyta, komentuje i razem ze mną współtworzy  to miejsce. Wiem,  że  nie zawsze odpisuje, ale naprawdę wszystko czytam. I wasze komentarze  są dla mnie ważne. Staram się odpisywać, czasem to robię z opóźnieniem.  Jednak chce żebyście  wiedzieli  - jeśli nie odpowiem,  to nie z powodu  ignorancji, tylko nie ogarnięcia życiowego 🙈😂


Jak pisałam w poprzednim poście. Jestem na wyjeździe.  Odpoczywam, chociaż przyznam szczerze nie umiem zbyt długo być poza domem...w każdym razie. Będzie relacja! 


Jest tak..😎



Teraz troszkę Was poodwiedzam, bo mam chwilę balkonu. Zbieram siły na jutrzejszą wycieczkę;). Mam nadzieję, że Wasza majówka jest przyjemna. 


24 komentarze:

  1. Pozdrawiam Agnieszko i wszystkiego dobrego :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!! Zawsze z miłą chęcią Cię odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalszych przyjemnych lat w blogowaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło Cię widzieć chociaż na zdjęciu, Aga :)
    Gratulacje z okazji urodzin bloga, taka okrągła data, łatwo zapamiętać :)
    Wypoczywaj, ładuj akumulatory... Wrocław czeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrocław czeka, a ja czekam na nasze spotkanie 😃 bo nam wszystko przekwitnie! 🙈

      Usuń
  6. Agnieszko...gratulacje i najlepsze zyczenia.
    I pieknych wrazen !!!
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych przyjemności majówkowych, jest super także u mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna rocznica! :) Kolejnych inspiracji i wielu wiernych czytelników Ci życzę! Miłej majówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że czytelników nie braknie 😃

      Usuń
  9. Wow, 12 lat! :) Gratulacje z okazji urodzin bloga! Niech ta majówka będzie dla Ciebie pełna relaksu i pozytywnych chwil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie ta liczba też robi wrażenie 😄 dzięki!

      Usuń
  10. Witaj Agnieszko!
    Zacnej rocznicy gratuluję! Życzę Ci mnóstwa radości z blogowania i w zwykłej codzienności :-))
    Wspaniałych wrażeń z podróży!
    Pozdrawiam serdecznie...
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy podobny staż blogowy 😊!!! Gratuluję serdecznie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i wszystkiego dobrego na blogowej drodze 👍🙂 U mnie w tym roku stuknie 15. To jakiś kosmos 🙃

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy blogowania i życzę kolejnych takich rocznic oraz mnóstwa motywacji do prowadzenia bloga :D Życzę miłego wypoczynku :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego, co najlepsze z okazji kolejnych urodzin bloga😊! Będę go odwiedzać z wielką przyjemnością i bardzo dziękuję za pozostawione u mnie miłe słowa😊.
    Serdeczności😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger