kwietnia 26, 2022

kwietnia 26, 2022

Odeszła



 


Dziękuję  za wszystkie dobre słowa,  za wsparcie dla mojej Niuni i dla mnie. Niestety  operacja się nie powiodła. Moje kocie dziecko mnie opuściło💔




                                   ~~~~~

"Ta część nieba to miejsce nazywane Tęczowym Mostem. Kiedy odchodzi zwierzę, które było szczególnie bliskie komuś kto tutaj pozostał, podąża na Tęczowy Most. Są tam łąki i wzgórza, na których wszyscy nasi Wyjątkowi Przyjaciele mogą biegać i bawić się razem. Jest tam mnóstwo jedzenia, woda i słońce, a naszym Przyjaciołom jest ciepło i przytulnie.

Wszystkie zwierzęta, które były chore i stare stają się znowu zdrowe i młode; te, które były ranne lub okaleczone są znowu całe i silne, takie jakimi je pamiętamy w naszych snach i przeszłości, która przeminęła.

Wszystkie one są szczęśliwe i zadowolone, poza jednym małym wyjątkiem – każde z nich tęskni za kimś bardzo wyjątkowym, kimś kto pozostał po tamtej stronie. Wszystkie razem biegają i bawią się, lecz nadchodzi taki dzień, gdy jedno z nich nagle przystaje i wpatruje się w dal. Jego skupione oczy błyszczą, jego ciało zaczyna drżeć. Nagle odbiega od grupy, pędzi nad zieloną łąką, jego nogi niosą go wciąż szybciej i szybciej.

Zostałeś dostrzeżony, a gdy ty i twój Wyjątkowy Przyjaciel się spotykacie, przylegacie do siebie w radosnym połączeniu, by nigdy już się nie rozłączyć. Deszcz szczęśliwych pocałunków pada na twoją twarz. Twe ręce znów pieszczą ukochany łeb i kolejny raz patrzysz w ufne oczy swego przyjaciela, tak dawno odszedł z Twego życia ale nigdy nie opuścił twego serca.

A wtedy razem, Ty i Twój najlepszy przyjaciel przekraczacie Tęczowy Most."



 

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro 😔
    '𝑜𝑑𝑒𝑠𝑧ł𝑎 𝑧 𝑇𝑤𝑒𝑔𝑜 𝑧̇𝑦𝑐𝑖𝑎, 𝑎𝑙𝑒 𝑛𝑖𝑔𝑑𝑦 𝑛𝑖𝑒 𝑜𝑝𝑢𝑠́𝑐𝑖 𝑡𝑤𝑒𝑔𝑜 𝑠𝑒𝑟𝑐𝑎'.

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję. Strata przyjaciela boli 😟

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrazy współczucia Agnieszko. . To samo przechodziłem w 2015 roku : /

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo mi przykro, żadne słowa nie osłodzą twojego żalu, ale trzymaj się wspomnień!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Im dłużej nie dawałaś znać, tym bardziej byłam pewna. Ból z czasem przycichnie, ale dziś jest czas na płacz i żałobę. Przykro mi bardzo, żadne słowa nie pomogą, więc po prostu ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale rozumiem Twój ból i smutek bo kiedyś odeszła moja psineczka. To było już 13 lat temu a ja dalej nie mogę jej zapomnieć...Tak o niej pisałam: http://stokrotkastories.blogspot.com/2021/03/jej-portret.html

    OdpowiedzUsuń
  7. To bardzo smutne! Wiem co czujesz, bo ja to samo przeżyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. najmocniej Ci współczuję :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi przykro :(

    Trzymaj się ❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger