września 01, 2024

września 01, 2024

Cześć we wrześniu! :)


 Witajcie kochani we wrześniu :))))) Chciałabym móc napisać, że będę publikowała regularnie, często i w ogóle. Niestety nawet sama się nie łudzę. Jutro rozpoczęcie roku szkolnego, a co za tym idzie mojej pracy. Dodatkowo dobrałam pól etatu w innej placówce, więc nie muszę mówić, że czasu mniej. A żeby było weselej.... idę na studia :)))))) A co sobie będę żałowała. 

Tymczasem ostatni weekend "wakacji", ja już wolnego nie mam od tygodnia, więc dla mnie te wakacje się skończyły prędzej.   

Póki jest pogoda, trzeba wykorzystywać i jeździć w plenery. Skoro rozpoczęliśmy wrzesień, grzech nie pojechać we wrzosowiska :). Ja mam akurat dosyć blisko świetne miejsce. Jest to pustyna Kozłowska niedaleko Bolesławca - dolnośląskie. 







 Świetne miejsca do spceru, piknikowania, zabawy lub po prostu odpoczynku. Cisza spokój, nawet jak jest sporo ludzi - dziś było naprawdę wielu wycieczkowiczów, to można znaleźć miejsce w spokoju do posiedzenia i wyciszenia. Jak to na pustyni :). 

Nie wiem, czy słyszeliście albo widzieliście o akcji z kamyczkami. Ja od dawna śledzę jak znajomi znajdują porozkładane kamyki. Jednak do tej pory nie udało mi się trafić - sama planuje rozkładać swoje. No i w końcu dziś, właśnie na pustyni mój R znalazł kamyk :))). 



Zatem kochani, mam nadzieje, że nawet jeśli nie będzie mnie tutaj często, nie zpomnicie o mnie. Ja zaglądam do Was, czytam. Nie zawsze komentuje bo mi w telefonie coś opcja komentowania się buntuje. Ale gdy tylko mogę, od razu zostawiam po sobie ślad.  Mam nadzieję, że jeśli tylko złapię więcej czasu, będą posty, choćby króciutkie co u mnie :). Tymczasem trzymajcie za mnie kciuki! :)  żebym dała radę:).


10 komentarzy:

  1. Na pewno dasz radę, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Szykuje się intensywny czas u Ciebie. Moc pozytywnej energii dla Ciebie. Będzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię serdecznie wrześniowo- wrzosowa Agnieszko!!!
    I życzę powodzenia w każdej dziedzinie życia!!!
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne miejsca. Ślicznie te wrzosy wyglądają.
    Powodzenia w roku szkolnym i na studiach. Ja właśnie zaczynam praktyki w szkole ponadpodstawowej i jestem trochę tym zestresowana, ale myślę, że będzie lżej niż w podstawówce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz radę, pozytywne nastawienie czyni cuda.
    O akcji nie słyszałam, ale wygląda to sympatycznie:-)
    Znaleziony kamyk potraktuj jako dobrą wróżbę, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jakie fajne zdjęcia - Aga w Krainie Wrzosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki i wprowadzenie do nowego miesiąca. Co do komentowania, to ja najczęściej robię to po prostu na komputerze. Komórka, niestety, nie zawsze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj te wakacje tak szybko mi minęły jak nigdy. Nawet nie udało się nad morze pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli nie teraz, to kiedy? Pracuj, ucz się, niech się dzieje i wiedzie!
    Piękne wrzosowisko i pustynia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger