grudnia 15, 2015

grudnia 15, 2015

Świąteczna wymianka u Fenko :)

Kochani, nigdy nie brałam udziału w jakimkolwiek rodzaju wymianek ponieważ... nie miałam pojęcia czyt dobrze zrozumiem zasady, czy trafię w gusta obdarowywanego i ogólnie bałam się. Czego nie wiem sama, ale bałam i już. W końcu jednak, po jakby nie było niemalże czterech lata fruwania w sieci dałam się namówić, Angelice z Lustro rzeczywistości  i tak oto dopisałam się do listy chętnych świątecznej wymianki organizowanej przez Królowa moli . Czekałam na swoją ofiarę, sama zapominając, że stanę się czyjąś ;) Nadeszła chwila gdy w końcu dowiedzieliśmy się kto komu, jak kiedy i dlaczego... 
Moją mikołajką była little black, z którą się nigdy wcześniej nie znałyśmy. Przyznam szczerze, nie wiedziałam jakie to trudne zadanie do momentu gdy sama musiałam zadać kilka pytań zwiadowczych w celu rozeznania co lubi dana osoba ( w sumie do tej pory nie wiem czy mój prezent trafił w gust Asi, którą przy okazji serdecznie pozdrawiam), w każdym razie ja próbowałam nakierować mojego mikołaja na tyle ile to było możliwe. Chcecie wiedzieć jaki jest tego efekt? Co za niespodziankę otrzymałam??:) 
Nie przedłużam i krok po kroczku podzielę się z wami moimi emocjami otwierania:):)


                   Tak oto prezentowała się moja przesyłka, którą oglądałam zastanawiając, otwierać czy nie?:)



                                      W końcu otworzyłam... i oczom moim ukazał się ten oto widok :)

 Przyznam szczerze, że w otwieraniu przesyłek najlepsze są emocje, tego niewiadomego co się w nich skrywa:)

                                    Aż było mi szkoda otwierać, jednak ciekawość zwyciężyła :)

                 Prezenty okazały się wspaniałe! Mój mikołaj sprawił mi ogromną radość! Nie wiem co mnie najbardziej uszczęśliwiło :):):)

           Przepiękne niespodzianki, podarunek przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, little black bardzo bardzo dziękuję!!!! 


Sami przyznajcie, że świąteczna wymianka okazała się cudownym pomysłem i sprawiła wiele radości, dla obdarowywanych i obdarowujących. Będę bardzo miło wspominała! :)
 

16 komentarzy:

  1. Super paczucha, no i jakie kolory kosmetyków! :3 Ja jestem jeszcze na etapie oczekiwania, zarówno moja paczka dotrze do obdarowywanej w tym tygodniu, jak i sama swoją dopiero za kilka dni otworzę. Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Także biorę udział w tej wymiance :-) Ja już swoją paczuszkę wysłałam i mam wielką nadzieję, że spodoba się obdarowanej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A widzisz, po co się tak długo opierałaś ;) Wymianki to cudowna sprawa, sama już swoją pakę wysłałam i mam nadzieję, że Magda była miło zaskoczona. A na swoją paczkę czekam i może poczekam z otwieraniem do świąt (e tam, w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ile tego :). Mam nadzieję, że moja paczucha dla Kasi się na tym tle źle nie prezentuje. Według tego, co znalazłam na jej blogu, poszłam głównie w książki, a te nieksiążkowe prezenty tu takie urocze...

    OdpowiedzUsuń
  5. No paczka cudna! A książkę mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże jak ja się bałam, że paczka Ci się nie spodoba i że w ogóle, bo pierwszy raz brałam udział w takiej akcji i nie wiedziałam co w niej umieścić :) ... bardzo bardzo jest mi miło!! :* :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, rewelacja. Takie wymianki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nigdy nie brałam udziału w wymianie, ale po tym co obserwuje u Ciebie, mam ochotę zgłosić się do następnej edycji :D Super paczkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się nie dałam namówić, ale Twoja paczka naprawdę mi się podoba. Książka rewelacja - najlepsza jaką czytałam w tym roku! Taki słowiczek to muszę sobie kupić, a słodycze i kosmetyki zawsze są potrzebne! Naprawdę rewelacyjna paczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To musi być fajne uczucie otwierać taką niespodziankową paczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna paczka! Co miesiąc powinny być takie akcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne prezenty. Sama radość dostać tak świetną paczkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niach niach. A ja miałam relację na bieżąco! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger