grudnia 23, 2022

grudnia 23, 2022

Życzenia


 

Kochani, przyszła pora na złożenie życzeń. Jutro Wigilia. Zapewne większość z Was jest w trakcie przygotowań. Tego jedynego w swoim rodzaju klimatu oczekiwania. Oby były to dni pełne radości i w gronie bliskich ludzi.  Jestem ciekawa u kogo święta są ze  śniegiem- u mnie kilka dni temu spłynął smutno w rzeki :).



Wczoraj pisałam z koleżanką na temat potraw wigilijnych. Zawsze mnie ciekawi, co dobrego pojawia się na stołach. Bo wiem, że jest  różnica zależna od regionu i tego, co wyniosło się z domu. Dajcie znać, jakie u Was są potrawy i na które  najbardziej  czekacie.  Bo ja standardowo na pierogi z kapustą i grzybami. Uwielbiam pierogi. I mogę tylko te potrawę jeść  przez cały wieczór  😀. 


Prezenty już spakowane? :) ja swój dostałam  jeszcze przed świętami. Nie było  szansy żeby  zmieścił się w domu pod choinka, chyba tylko taką  pod domem..;)


Wesołych Świąt!! Niech będą piękne ❤️


15 komentarzy:

  1. Życzę i Tobie Agnieszko wszystkiego najlepszego. A pierogi mógłbym jeść non - stop. Pozdrawiam :-) . Staram się jak najwięcej czytać - i przyrodnicze, i stare książki :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę przede wszystkim dużo odpoczynku, radości, spokoju i zdrowia!
    Niech blask świec i lampek choinkowych rozświetlą mrok wieczorów, a smak wigilijnych potraw spożywanych z bliskimi pozostanie na długo w pamięci!
    Ania
    Pierogi jem przez cały rok, bo uwielbiam, ale zawsze czekam na kluski z makiem maminej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również Wesołych Świąt! U mnie jeszcze trochę śniegu na dzień dzisiejszy jest, więc więc i szansa na białe święta pozostaje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia i wzajemnie życzę Ci zdrowia, spokoju, odpoczynku i uśmiechu. Jeśli Twój prezent nie zmieścił się pod choinką, to z pewnością jest imponujący. Ja najbardziej czekam na śledzie, uwielbiam je w każdej postaci. Wszystkiego dobrego, pięknych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych, rodzinnych, pełnych wiary, miłości i nadziei Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w atmosferze serdeczności i życzliwości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, radosnych, spokojnych i pełnych ciepła Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty spakowane, nic nie boli, więc szykujemy się na wyjazd do syna:-)
    Miłego świętowania i samych wspaniałości w nowym roku:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknego czasu życzę! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta bombka z ptaszkiem ;) Zdrowych i spokojnych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego na Święta i na życie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje że Twoje święta były cudne a perogi wyjątkowo smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że u Ciebie święta były naprawdę bardzo miłe :) Życzę udanego sylwestra i wspaniałego NOWEGO roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię pierogi, ale nie aż tak bardzo jak Ty.
    Życzę Ci szczęścia, zdrowia i pomyślności w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger