grudnia 09, 2023

grudnia 09, 2023

Zimowy przerywnik

 

Pomiędzy tekstami dotyczącymi książek, postanowiłam zrobić zimowy przerzwnik. Co roku się śmieje, że grudzień to taki miesiąc, kiedy bardzo nas cieszy widok śniegu i nawet jeśli warunki na drogach są paskudne, a przejechanie krótkiego odcinka zajmuje dwa razy więcej czasu - to nic! Euforia zimowa wszystko potrafi zrekompensować, biały puch cieszy, bo zaraz mikołajki, bo święta za zakrętem i się cieszymy. Mimo wszystko, a po szarości listopadowej powiew nowości i zmiana pejzażu jest potrzebna.

Sama bardzo lubię zimowe kadry, dlatego kiedy tylko mam możliwość latam z telefonem i cykam zdjęcia, nawet jeśli widok jest taki sam, to zawsze inaczej się śnieg ułoży, to chmury nie te, co wczoraj, albo kolor nieba jakiś wyjątkowy. Trzeba korzystać i uwiecznić, bo niewiadomo jak długo przyjdzie się cieszyć zimowym widokiem. 

 


Bardo lubię widoki z mojej pracy i całą trasę kiedy jadę. Bałam się na początku, jak będzie zimą, czy dam radę, ale będę szczera - nawet jak jest ciężko, to widoki wszystko mi rekompensują. Codziennie jadę i się zachwycam widokiem gór. Coś pięknego.  To jest ten moment, kiedy cieszy mnie droga do pracy ;) (: . 

 


Taką zimę bardzo lubię. Teraz dosypało jeszcze więcej śniegu, na zdjęciach jest zaraz po trych pierwszych i drugich opadach. Dlatego będę co jakiś czas robiła aktualizację zimową. Nacieszmy się porą roku, która powinna być biała, a nie deszczowa jak dotychczas bywało - tak wiem, zima dopiero po 20-tym, ale dla mnie grudzień = śnieg :).

23 komentarze:

  1. Jejku, na prawdę szczerze Ci zazdroszczę tego śniegu. Mnie pogoda za oknem dobija, tylko deszcz i tak ciemno, że cały dzień trzeba mieć włączone światło. Staram się nie wpadać w zły nastrój, ale na prawdę nie chce mi się nosa wystawiać za drzwi. Gdyby spadł śnieg byłoby pięknie :) Albo gdyby chociaż przymroziło i przestało padać, haha !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dziś zaczynają się roztopy 🙈 i znowu będzie buro i ponuro. Teraz ten czas jest niezbyt przyjazny do wyjścia z domu.

      Usuń
  2. Mają takie widoki na pewno chętniej się jeździ do pracy :).

    Cudne zdjęcia :).

    Zima jest moją ulubioną porą roku i tak jak napisałaś patrzyłam dzisiaj przez okno i cieszyłam się, że znowu pada śnieg :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, biała zima ma w sobie pewien urok i nawet jak zimno, to lepszy śnieg od deszczu😁

      Usuń
  3. No naprawdę, z takimi widokami, to nawet droga do pracy nie psuje humoru:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Takie widoki rzeczywiście rekompensują niedogodności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie - taka zima cieszy, pozdrawiam Agnieszko :-). I zdjęcia piękne też :-) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo że nie lubię zimna to w takiej zaśnieżonej zimie jest piękno, które uwielbiam :) Jak leżałam chora, a tak ładnie zasypało miasto to żałowałam, że nie mogę wychodzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zima mojego dzieciństwa. Nie wiem, czy tęsknię. Lubię śnieg, gdy jestem bezpieczna w ciepłym domu, w podróży już mniej (wystałam się w śniegu czekając na autobusy, do dzisiaj mam chroniczne zapalenie zatok ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy lubi taką zimę przez okno😁.
      Oj również się w swoim życiu nastałam w zimie. Zatoki też swoje przeszły, ale mój pęcherz jeszcze więcej 🙈.

      Usuń
  8. U mnie niestety już ciapa 🤦 ja to w takich momentach mam chandrę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia. Lubię śnieg zimą. Noce są jasne i przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia przepiękne, ale ja śniegu mam już trochę dość i czekam na odwilż:)
    Ale masz cudowne widoki po drodze do pracy, coś fantastycznego!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny przerywnik. Zima w górach jest urocza.
    Masz rację, zimowy krajobraz, śnieg potrafi ucieszyć niezmiernie.
    Pozdrawiam. U nas deszcz i wiatr dziś w nocy wywiał resztki śniegu. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham śnieg i takie widoki! zimą w górach jeszcze nie udało mi się być!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zimowe kadry. Taką zimę da się lubić! Gorzej jak przychodzi odwilż... U nas jest teraz bardzo mokro i szaro. Ale... miło popatrzeć na biel na zdjęciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wygląda zimowy krajobraz, ale ja nie przepadam za zimą i tęsknię za cieplejszymi dniami

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że święta będą białe. Pięknie tam u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kadry. Uwielbiam zimę!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger