września 06, 2013

września 06, 2013

Żegnam się z wami na jakiś czas ...

Muszę się kochani z wami na jakiś czas pożegnać. Nie jest to dla mnie łatwa decyzja, ale czasem z dnia na dzień może się człowiekowi życie posypać. 
Nie bardzo wiem co mogę napisać, może to,że w chwili usłyszenia strasznych słów nogi się pode mną ugięły i teraz nie mogę sobie znaleźć miejsca. 
Dlatego piszę do was. Nie będę teraz miała głowy do odwiedzania, a tym bardziej komentowania. Po prostu nie dam rady myśleć o rzeczach tak błahych. Jeżeli chodzi o recenzje to postaram się jakoś coś wrzucić.  Bo jak wiadomo mam zobowiązanie i mimo wszystko trzeba się wywiązać. 
Jeżeli wszystko się jakoś ułoży wrócę i mam nadzieję,że będziecie jeszcze o mnie pamiętać.. 

9 komentarzy:

  1. Trzymaj się, Agunia. Jestem z Tobą i Twoją rodziną myślami i modlitwą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się Kochana i nie myśl o błahostkach, blog i my poczekamy.

    Będzie dobrze, trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę pozytywnych rozwiązań, trzymam za to kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziemy pamiętać to chyba nie pozostawia wątpliwości, trzymam kciuki, żeby wszystko dobrze się ułożyło, inaczej być nie może.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, aby jednak wszystko się ułożyło...

    OdpowiedzUsuń
  6. Agusiu jestem myślami z Tobą i modlę się w znanej nam intencji...

    OdpowiedzUsuń
  7. Agu, czekamy ! Tak dobrej osobie jak Ty życie musi się w końcu ułożyć. Tak jak Agnieszka myślami jestem z wami i modlę się aby wszystkie skończyło się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też ostatnio świat zawirował, więc dobrze wiem co czujesz. Tym bardziej Cię ściskam i posyłam ciepłe myśli:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger