lutego 15, 2014

lutego 15, 2014

Liebster Liebster ... ;D





Kochani ja wiem, znowu odpowiadam, ale co poradzić,zostałam ładnie wytypowana, ktoś o mnie pomyślał, nie potrafię zignorować.Mam nadzieje,że zechce wam się czytać te moje wypocinki, a pytanka są fajne, więc biorę się do dzieła. 
Dziękuję Monice z blogu Książki przy kawie


No to do dzieła! :D

1. Dlaczego piszesz bloga?

Powinnam odpowiedzieć bo tak wyszło;) nie planowałam tego, ale pod wpływem impulsu stworzyłam stronkę no i...została :)

 2.    Czy lubisz czytać literaturę klasyczną?
Tak, chociaż nie robię tego tak często jak bym chciała, czasem wydaje mi się,że jestem "za głupia" by wszystko odpowiednio zrozumieć.


3. Co sądzisz o współczesnej polskiej literaturze?

 Z współczesną literaturą jest różnie, część jest naprawdę świetna, ale bywają "perełki", na które byłoby mi szkoda choćby złotówki, mam wrażenie,że teraz się wydaje na ilość nie jakość. Na szczęście są autorzy z prawdziwego zdarzenia.


4. Jak odnosisz się do używania wulgaryzmów w 
literaturze?

 Nie lubię wulgaryzmów w książkach, jeżeli sięgam po takową to aby się odciąć od wszystkiego co się dzieje wokół, co za tym idzie słuchaniem przekleństw, wydaje mi się,że literatura powinna być na poziomie, uczyć odpowiedniego wypowiadania się,jeżeli autor sobie pozwala na takie "kwiatki" to podczas czytania nie odczuwa się  przyjemności, cieszenia się pięknym językiem. 

5. Czy chętnie sięgasz po powieści debiutantów czy raczej omijasz je z daleka?

 Oczywiście,że czytam debiutantów, trafiają się nie jeden raz bardzo ciekawe i dobrze zapowiadające odkrycia literackie, nie mam nic przeciwko zapoznawaniu się z kimś nowym.

 6. Co sądzisz o modzie na tzw. literaturę erotyczną? 

Ojej, już na samo słowo erotyk dostaje alergii, chociaż z początku byłam ciekawa, ale nie spodziewałam się,że te wytwory będą wszędzie, jak jakaś zaraza. Z każdej strony otaczają. Jest ich stanowczo za dużo, teraz mam takie jedno skojarzenie erotyk - płeć . Na tym zakończę ;D 

7. Zbierasz książki na półkach czy raczej pozbywasz się ich jako zbieraczy kurzu?

Zbieram, z natury jestem chomikiem. Książki kocham miłością szczerą nieustającą. Marzy mi się ogromniasta domowa biblioteczka.

 8. Jaką książkę i czy w ogóle, przeczytałeś więcej niż raz?

Jest, jest oczywiście. Natalii 5 oraz Powrót, tak się ostatnio na nie patrzyłam i stwierdziłam,że muszę sobie kupić nowe egzemplarze, bo te w domu.. ekhhm, są już lekko zaczytane.


 9. Lubisz e – booki?


 Hm, e - booki są, mają swoje plusy, mam kilka na swoim tablecie, jedną książkę nawet do połowy przeczytałam. Czy lubię? Nie wiem, są mi obojętne.

 10. Ile czasu dziennie/tygodniowo poświęcasz na czytanie?
  
 Bardzo dużo, nie liczę godzinami, ale codziennie czytam, czasem jest to jedna książka na dobę, czasem muszę przez kilka dni jedną,zależy jak mi podejdzie czy mam czas. Jednak codziennie kilka godzin czytam.

 11. Czy oprócz pisania własnego bloga umieszczasz swoje recenzje w innych miejscach w Internecie?

Tak, na kilku portalach czytelniczych oraz sklepach internetowych, robię to hurtowo, jak uzbiera się większa ilość recenzji wtedy siadam i wrzucam. 


Dziękuję za uwagę.

                                    Koniec

9 komentarzy:

  1. Ja też jestem nałogowym zbieraczem książek :) Ciekawe odpowiedzi, dużo się można o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Jest ich stanowczo za dużo, teraz mam takie jedno skojarzenie erotyk - płeć" - Tu padłam i nie mogę ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromniasta biblioteczka marzy i mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na klasykę też uważam, że sama jestem za głupia, tylko ja to określam, Aguś, piękniej: nie dojrzałam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie lubię e-booków:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pytania i odpowiedzi. Ja w przeciwieństwie do ciebie nie lubię czytać klasyki, ale za to uwielbiam sięgać po debiutantów, zwłaszcza polskich.
    Co do erotyków osobiści je lubię, zaś z ,,płcią'' to spotkałam się tylko i wyłącznie w erotyku Michalak :) Reszta raczej dosadniej się wyraża :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pytania a odpowiedzi jeszcze ciekawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Agulka, na większość pytań odpowiedziałabym identycznie. Tylko e-booki nie są mi obojętne. Zawojowały mną na całego. Przez nie nie kupuje już papierowych książek, i w ogóle ograniczyłam zakupy książkowe do minimum:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger