Życzenia


Kochani, miałam napisać recenzje. Nawet jest większa część. Jednak odpuściłam sobie. Życzenia ważniejsze. 
Jak wspomniałam kilka dni temu, ten rok, który dzisiaj żegnamy dał mi w kość. Wiem, że nie mnie jednej.  Dlatego nie będę już smęcić i pisać jak to było mi źle. Było. Czas minął. Teraz z nadzieją wyglądam jutra.  I chociaż wiem, że zwykła zmiana daty w kalendarzu nie sprawi cudu... to mimo wszystko nie przeszkadza w marzeniach:) 

Przyszłam z życzeniami. Niechaj Nowy Rok będzie wspaniały, a jeżeli przyjdzie się komuś zmierzyć z troskami, oby jak najprędzej minęły i nigdy nie zabrakło siły do walki o lepsze jutro.  Przesyłam wirtualne uściski i buziaczki! :) (: 


6 komentarzy :

  1. Dziękuję i wzajemnie! Niech ten Nowy Rok przyniesie same piękne chwile.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że 2017 rok będzie udanym i lepszym rokiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że ten nowy rok będzie o wiele lepszy dla wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego nowego roku! Oby znalazło się w nim dużo czasu na czytanie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Niekończące się Marzenia - kobiety o literaturze . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka