maja 01, 2023

maja 01, 2023

Witajcie w maju!

 


Kochani! Jest już maj, mój ulubiony miesiąc w roku. Uwielbiam go za wszystko. Najpiękniejszą zieleń w roku, moje ukochane kwiaty - tulipany, bzy, piwonie i wszystko, co kwitnie w tym miesiącu. Jest po prostu idealny. 

Maj to również urodziny bloga. W tym roku 11 lat, w ubiegłym była okrągła rocznica, może gdyby nie mój stan emocjonalny inaczej bym wszystko zorganizowała, ale nie zawsze jest tak, jak byśmy chcieli. 

A jeśli chodzi już o blog i jego święto, to moi kochani czytelnicy. Napisać muszę słów kilka. Zwłaszcza do tych, którzy czytają, ale słowem się nie udzielają pod dyskusją - oczywiście macie do tego pełne prawo. Jednak ta strona, to miejsce -  jest Moje. Pisze o tym, o czym chcę. Nie każdy musi się zgadzać z moim stanowiskiem, ale nikt nie ma prawa sugerować co mogę tutaj zamieszczać. I tak nie posłucham ;).  Tworzę tę stronę zbyt wiele lat, wiele afer za mną, zawsze pisałam zgodnie z własnym sumieniem. Nie dałam się zastraszyć, czy pod wpływem nacisku zmienić zdanie. To nie działa w ten sposób. Zawsze dbam o to, by nikogo nie obrazić. Jest to moja żelazna zasada. Jednak tematy, które wybieram są moją decyzją, pisze o czym chcę lub czuję potrzebę. I powtórzę, nikt nie ma prawa tego zmieniać, w jakikolwiek sposób.

Tymczasem, zabiorę Was w bardzo przyjemną majówkową podróż. Pogoda sprzyja zwiedzaniu, trzeba korzystać jeśli tylko najdzie Ochota. 







     Z tym miejscem było zabawnie, bo każdy kto przychodził był zawiedziony. Sam słup, a widoku żadnego, wiec by upamiętnić przybycie, robiliśmy przeróżne wygibasy przy tabliczce ;) było naprawdę wesoło, mimo, że w większości się dopiero zobaczyliśmy w tym miejscu ;)). 




Mój R stwierdził, że ten kawałek drzewa wygląda jak Dzik i koniecznie muszę zrobić zdjęcie - czy Wy również widzicie dzika? :) 

Dziś nie zabraknie mnie samej i książki, bo blog powstał głównie z myślą o książkach, dopiero później zaczął ewoluować. Jednak na początku były książki ...





Zdjęcia zostały zrobione w Sokołowcu i Rudawach Janowickich - szczyt Ostra Mała. Jeśli ktoś jest ciekawy, mogę napisać więcej. Teraz zbierałam fotorelacje do postu urodzinowego. Bo podróże na równi z książkami odgrywają w moim życiu bardzo ważną rolę :). Dlatego połączyłam te obie pasje. 

Niech Maj będzie piękny, pod każdym możliwym względem! 





32 komentarze:

  1. Gratulacje z okazji urodzin bloga, 11 lat to już szmat czasu... Oczywiście, że to miejsce jest Twoje i nikomu nic do tego, każdy może sobie założyć takie miejsce, w którym będzie się produkował według własnych kryteriów. Dzik jest oczywiście, skojarzenie jak najbardziej prawidłowe... Dobrze, że to tylko drzewo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Na żywo tsk blisko, widziałam dzika nad morzem. Zupełnie nie był zainteresowany ludźmi wygrzewał się na wydmach 😅

      Usuń
  2. Gratulacje z okazji urodziny bloga!
    Nasze blogi mają tyle samo lat.
    Tak, masz rację, że ta przestrzeń blogowa jest nasza i to my decydujemy, co umieścimy w postach.
    Piękna wycieczka, krajobrazy i zdjęcia. Wszystkie zdjęcia są ładne, ale dwa podobają mi się szczególnie. Ostatnie jest super. Jesteś na nim rozświetlona, słońce odbija się w Twoich włosach i całej postaci. Jednocześnie sporo jest zacienionych miejsc na tym zdjęciu. I to właśnie- światło i cień- daje fajny efekt na tym zdjęciu. I ta świeża zieleń właściwa tej porze roku... Bardzo udane zdjęcie.
    Drugie to zdjęcie otwartej książki na murku. O , "dzik" też mi się podoba!
    Pozdrawiam serdecznie. Wszystkiego dobrego, Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te dwa zdjęcia są moimi ulubionymi, dlatego nie mogłam ich nie dodać:).
      Pamiętam, że nasze blogi to równolatki, aż dziwnie, że wcześniej do siebie nie trafiłyśmy, ale lepiej późno niż wcale 😊

      Usuń
  3. 11 lat! Gratuluję!
    Posty mogą się podobać, albo i nie, póki nikogo nie obrażają ma się prawo pisać, co tylko przyjdzie do głowy.
    Zdjęcia przepiękne, aż żal, że mieszkam tak daleko!
    Ja na zdjęciu również widzę dzika :)
    Pozdrawiam i życzę udanego, spokojnego maja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, ze napisz więcej, wirtualnie poznawać kraj jest tez fajnie, bo nie sposób być wszędzie.
    Gratulacje rocznicowe, kochana!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, zrobię szersza relacje :)
      Dziękuję bardzo! 😊

      Usuń
  5. Gratulacje. Miłego dalszego blogowania. Też uwielbiam książki i podróże. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji 11 urodzin bloga!:)
    Zgadzam się w stu procentach i mam takie samo podejście. Blog to Twoja przestrzeń i nikt nie ma prawa Ci nic narzucać.
    Piękne zdjęcia i cudowna wycieczka, ja też zobaczyłam dzika w pierwszej chwili;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne niebo na zdjęciach! A u nas taka szaruga...
    Życzę wielu lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas były dwa dni chyba takie ładniejsze i musieliśmy wykorzystać. Dziś już jest chmurno i wietrznie, tylko beż deszczu.

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia :) gratuluję urodzin bloga i życzę kolejnych udanych lat blogowania i wielu wiernych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku piękne zdjęcia nie mogę się napatrzeć! 11 lat to ładna rocznica blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były ładne miejsca skateboard udało się zrobić super zdjęcia:)

      Usuń
  10. jak cudownie :O życzę wielu kolejnych lat na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No dzika to od razu rozpoznałam, jasne, dzik jak byk! Piękne miejsca, cudne widoki, wspaniałe zdjęcia! Gratuluję rocznicy, 11 lat to jednak niezły zapisanej i sfotografowanej kawał historii :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko Ty decydujesz, co chcesz pokazać i napisać, to jest Twoje miejsce i Ty decydujesz o wszystkim.
    Dzik absolutnie jak prawdziwy, piękna wycieczka to chyba te kolorowe jeziorka widzieliście?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Majto przepiękny miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co cieszy z okazji urodzin bloga. Widzę że spory staż już masz blogowy, życze samych radości i sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjmij moje gratulacje z okazji 11 rocznicy urodzin bloga!
    Zgadzam się w 100% z Tobą. Blog to Twoje miejsce i tylko Ty decydujesz o czym chcesz pisać i co pragniesz zaprezentować. Z wielką przyjemnością bywam u Ciebie bo tutaj nie ma monotonii. Są zawsze wspaniałe teksty i przepiękne zdjęcia. A co do dzika? byłam pewna, że leśnicy ustawili jego rzeźbę.
    Życzę Ci kolejnych takich rocznic, dalszej weny i mnóstwo czytających bo naprawdę bardzo fajnie piszesz.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowej rocznicy! Swoją drogą, piękne zdjęcia, a ten jeden kawałek drzewa faktycznie przypomina dzika. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 11 lat, to już ładna liczba :).

    Blogi są jakby naszym pamiętnikami więc nikt nie ma prawa mówić nam jak mają wyglądać... Ale niestety zawsze znajdą się "Ci życzliwi"...

    Mieliście super wypad :).

    Od razu zobaczyłam dzika :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję tylu lat blogowania! Dziwię się, że ktoś może zarzucać komuś co powinien zamieszczać na swoim blogu. To Twoje miejsce i to oczywiste, że możesz dodawać co tylko chcesz. ;) Zdjęcia piękne i bardzo klimatyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję 11lat blogowania. Piękne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. też uwielbiam maj! świetne fotki, bardzo tajemnicza ta z książką na drzewie w cieniu i słońcu - super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Maj to piękny miesiąc! Niezwykle barwny! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger