maja 23, 2013

maja 23, 2013

Konkurs u Magdaleny Kordel!!


 Moi kochani! Magdalena Kordel na swoim blogu ogłosiła niezwykły konkurs. Poniżej pozwoliłam sobie skopiować fragment z najważniejszymi informacjami dotyczącymi tegoż  konkursu:))

"Konkretyzuję: Opowiadanie ma być nie dłuższe niż 8 stron (jedna strona=1800 znaków) Oczywiście jeżeli wyjdzie dziesięć słów więcej nikt nie będzie robił z tego tragedii:), teksty proszę przesyłać na mojego maila. Gdy dostanę pierwsze opowiadanie stworzę zakładkę i je tam wkleję i kolejne też tam trafią. Tematyka Opowiadania dowolna, ale ma zaczynać od zdania Wczoraj spotkałam... i ma się w nim znaleźć postać sprzed 1950 roku (patrz wyżej). Opowiadanie nie może być już publikowane.Teksty przesyłamy do 30 czerwca do 24:00."

Całość postu znajdziecie na blog Magdaleny Kordel







Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału!:))

6 komentarzy:

  1. A teraz przyznaj się bez bicia kochana... wysłałaś już swoje?
    A.nitka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję się bez bicia... Wysłałam!!;)
      Sama nie wierzę,że się odważyłam..

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No tak, biorę, wiesz muszę przełamać swoją nieśmiałość ;)

      Usuń
  3. Aguś bardzo Ci dziękuję! Zerknij na pocztę proszę:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger