maja 26, 2013

maja 26, 2013

MaMa





"Matka śmieje się naszym śmiechem, 
roni nasze łzy.
odwzajemnia naszą miłość, boi się o to co my.
Cieszą ją nasze radości,smucą nasze zmartwienia 
i wszystkie nasze nadzieje,
podziela i na swoje zmienia."

"Moja matka...
Ta, która dzielnie wysłuchiwała
. mojej bezsensownej paplaniny.
Ta, która zawsze stawała po mojej stronie, 
gotowa chwycić za miecz 
i unicestwić wroga u mojego boku.
To przed nią chwaliłam się swoimi sztuczkami."

"To czy dom jest dobry, 
nie zależy od jego bogactwa, rozmiaru,
wyglądu czy luksusu.
Wszystko zależy od Matki."

Większość innych pięknych rzeczy w życiu 
występuje w parach, trójkach,
tuzinach i stekach.
Wśród mnóstwa róż, 
gwiazd, zachodów słońca, tęcz,
braci, sióstr,
ciotek i kuzynów,
na całym świecie ma się jednak 
tylko jedną, jedyną matkę.."


"Moja mama jest najpiękniejsza, co tu ukryć.
Nie wiem jak inni,
lecz ja właśnie taka chcę być.
I nie chodzi tu,
o wygląd wystrzałowy,
bo to dobre dla gazet kolorowych.
Chcę powiedzieć,
że ona ma piękno w środku."

" DZIĘKUJĘ, MAMO,
za zmywanie wszystkich brudnych naczyń,
rozwieszanie mokrego prania,
za zwilżanie i prasowanie
całych stosów ubrań do szkoły,
strzyżenie trawników,
naprawianie złamanych płotów i serc.
Dzięki za niezliczone 
przejawy twojej miłości,
twoją mądrość, twoją siłę."

"Matki trzymają świat razem,
kiedy wszystko wokół
wydaje się dążyć
do jego destrukcji."

"Dziękuję za obecność u mojego boku
w pożarze, w powodzi, w biedzie.
Dziękuję za to,
że chętnie pożyczałaś
i dawałaś wszystko,
co tylko mogłoby nam się przydać, 
by przetrwać."

 Dzisiaj jest piękny dzień, naszych mam:) 
Ja jeszcze nie dołączyłam do tego grona. Myślę,że kiedyś nadejdzie ta chwila, będę taka jak powinna być każda mama dla swojego dziecka.
Jak moja kochana mamusia:* najwspanialsza osoba na świecie:)



8 komentarzy:

  1. pięknie napisane, Twoja mama jest cudowną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisane. Nawet nie wiesz jak Ci mamy zazdroszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... mama to jest skarb, ja nie chcę sobie wyobrazić,że kiedyś jej zabraknie,a jestem świadoma,że tak się kiedyś stanie..

      Usuń
  3. Pozdrów mamę jeszcze raz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrów mamę :) w dodatku wszystko pięknie ujełaś w słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger