maja 01, 2013

maja 01, 2013

Mam już RoCzEk!! :)



Tak, tak to już minął rok, nie będę się zagłębiała w statystyki, kto ile, gdzie i kiedy nieeee;)

Może napiszę jak się stało,że się tutaj znalazłam:) 
Równy rok temu siedziałam przed komputerem z zapuchniętą "paszczą" miałam stan zapalny zęba, wyglądałam jak po nieudanej próbie botoksu, głowę mi roznosił ból, ogólnie czułam się fatalnie. 
Jako,że plany majówkowe legły w gruzach, a nuda mnie dobijała zaczęłam rozglądać się po bloggerze.  
Wprawdzie nie widziałam co miałam tutaj zamieszczać, ale początki bywają trudne jakby nie było. 
Największy problem sprawiła mi nazwa bloga, po przeglądzie kilku najbardziej znanych uświadomiłam sobie,że nie może być bezimienny;) W końcu sobie poradziłam, imię zostało nadane no i co dalej?;D
Wypadałoby o czymś pisać, na swój temat nie chciałam, a książki, które zawsze uwielbiałam czytać były najlepszym tematem, w końcu i recenzje można się nauczyć komponować

Nie miałam tylko śmiałości zostawiać komentarzy pod postami obcych blogowiczów, owszem zaglądałam do wielu ale na tym się kończyło.

Po kilku miesiącach pobytu na "blogowisku" nabrałam odwagi:)
Teraz,aż trudno uwierzyć,że dzięki nieudanemu weekendowi majowemu znalazłam tutaj i poznałam tylu świetnych ludzi:) 

1-go maja 11 lat temu urodziła się też moja kochana bratanica Madzia, teraz będziemy razem świętowały:)  

Blogu mój kochany życzę ja Tobie wielu odwiedzin, poznawania ciekawych książek oraz użytkowników, co by Twoja pani Cię nie zaniedbywała, o uchowaj Boże;)) 
No i świętowania kolejnych rocznic;))))

23 komentarze:


  1. Aguniu, życzę Ci wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga. Kwitnie on z dnia na dzień coraz bardziej, recenzje piszesz często i są świetne. Oby tak dalej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że będzie coraz więcej ciekawych recenzji:)
      Dziękuję!:)

      Usuń
  2. ciekawe, ale bolące stworzenie bloga :) gratuluje i życzę dalszej owocnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat Kochana:* Oby więcej takich rocznic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Olunia;) jestem ciekawa jak to dalej będzie z moim blogiem kiedy już pójdę do pracy:)

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę dalszych owocnych lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) nie myślałam,że tak szybko ten czas poleciał:)

      Usuń
  5. Gratuluję, Agusia, jakoś mi umknęło, że Ty masz taki staż w blogowaniu:) Życzę Ci, żeby blog się rozwijał i żeby jego prowadzenie przynosiło Ci mnóstwo satysfakcji:) No i życzenia dla bratanicy, moja siostra też Madzia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulinko, bratanicy przekażę życzonka:) Madzie fajnie są:))
      Och satysfakcja już jest i wielka radość:)

      Usuń
    2. A to niech będzie jeszcze więcej:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i odwiedziny!:)
      Pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Ciekawa historia powstania bloga, sporo z nas tak właśnie zaczyna ;-) Ja też początkowo miałem pisać o wszystkim, na co wciąż jest dowód w postaci posta powitalnego. A teraz głównie pisze o książkach, choć cały czas przymierzam się do kilku tekstów na temat gier i filmów :) Gratuluję 12 miesięcy, oby kolejne były równie owocne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam na posty dotyczące filmów!:)
      Bardzo lubię czytać o wrażeniach po obejrzeniu;))
      Sama miałam pisać recenzje filmów ale jakoś zaniechałam tych planów, muszę się zdyscyplinować bardziej:)

      Usuń
    2. Wszystkiego najlepsiejszego Aguś! I gratulacje rzecz jasna:)

      Usuń
  8. ja już za zdrowie bloga wypiłam, moja pigwówka przecudna, to tak na marginesie, więc jestem pewna, że będzie coraz lepiej i więcej odwiedzających, i recenzje ciekawych książek się pojawią, najlepszego dla Madzi Twojej, historia powstania bloga zadziwiająca... gratuluje kochana pierwszego roczku, pamiętam, jaka ja byłam dumna z pierwszych dwunastu miesięcy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak Anulka byłą pierwsza z toastem, smaczka mi narobiła na pigwówkę i sobie poszła:))
      Dziękuję za życzenia dla mojej niuni;))

      Usuń
  9. Gratulacje. :) Życzę kolejnych sukcesów i milionów czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohohooo tylu czytelników to na pewno nie uda się zyskać, ale ważne by byli uprzejmi:)(:

      Usuń
  10. Gratuluje roczku i życzę dalszych owocnych latek blogowania :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger