kwietnia 27, 2013

kwietnia 27, 2013

Dla Pauli :)

Miałam nie dodawać na blogu swoich własnych zdjęć, ale wiem jak to jest kiedy się z kimś pisze nie wiedząc jak osoba po drugiej stronie wygląda. Paulinko chciałaś zobaczyć mnie z bliska:) 
Proszę się nie wystraszyć .. :D


 Chciałam dodać takie na czasie,jednak pogoda się popsuła,a o tej porze roku inne niż na łonie natury nie wchodzą w rachu;)


No jak już tak sobie dodaję to jeszcze jedno, co by nie było,że nie pokazałam całokształtu;)
Z tęsknoty za miejscem do którego nie zdołałam pojechać w ubiegłym roku...
Zdjęcie z Sopotu:)
  


Dodam,że niewiele się zmieniam, poza przybywającymi zmarszczkami,ale cóż poradzić wiek swoje robi :))
 

21 komentarzy:


  1. Aguś super wyglądasz!! Uwielbiam niebieski i biały kolor:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)ja lubię niebieski na równi z żółtym:) biały jest moim rozjaśniaczem:))

      Usuń
  2. Jestem:) I dziękuję:D I przestań z tym wiekiem, bo co ja mam powiedzieć, jakem starsza?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był taki maleńki żarcik;)) ale jeżeli chodzi o te paskudne zmarszczki to coś za bardzo polubił moją facjatkę;) jak tak dalej pójdzie to skończę u doktora Szczyta;D

      Usuń
    2. I dałabyś mu się pokroić?;)

      Usuń
    3. Myślałam o jakimś wpuszczeniu botoksu, jeżeli chodzi o krojenie, to hmn.. coś bym znalazła do poprawienia:)

      Usuń
    4. Co Ty, kobitko, byś mogła wynaleźć? Bo ja nic takiego nie widzę:)

      Usuń
    5. No właśnie nie widzisz ważnej rzeczy:) ale publicznie nie będę o tym pisała ;D

      Usuń
    6. No dobra, uwierzę Ci na słowo;)

      Usuń
    7. Cieszę się bardzo:) Tak w ogóle to moja kotka siedzi po drugiej stronie okna obrażona,że nie chcę jej wpuścić do pokoju, śmiesznie to wygląda:D

      Usuń
    8. O jaka Ty jesteś okrutna, tak zwierzątko traktować;)

      Usuń
    9. No muszę, mam chomika do przechowania, nie chcę ryzykować życia małego stworzenia:)

      Usuń
    10. A no to inna inszość;)

      Usuń
    11. Zmykam, Agusia, spać, bo już ledwo na oczy patrzę:)

      Usuń
    12. Ochh szkoda, oki to do następnego razu:)dobranoc Paulinko!:)

      Usuń
  3. Miło Cie zobaczyć :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz bosko na pierwszym zdjęciu :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger